Gaslugt i bygning sender beredskab afsted

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til fredag indløb en melding om gaslugt fra en bygning.

Både sprøjte og tankvogn blev sendt ud til Ranunkelvej i Sabro.

En melding om gaslugt sendte udrykning afsted.

På stedet lader det dog ikke til, at der er fare på fære.

I hvert fald kan Presse-fotos.dks udsendte fortælle fra stedet, at udrykningsmandskabet forlod stedet kort tid efter ankomst.

Presse-fotos.dk er derfor heller ikke bekendt med yderligere.

Annonce
Annonce