Brandbil væltet om på taget: en person fastklemt

Mash
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En brandbil er væltet ned ad en skråning og ligger på taget ved Højer Dige.

En person er fastklemt.

Det oplyser vagtchef hos Syd- og Sønderjyllands Politi Sune Loklindt.

Politiet fik anmeldelse klokken 16.48.

Den fastklemte person formodes at være alvorligt kvæstet, lyder det fra vagtchefen.

Ulykken er sket i Højer, som ligger 12 kilometer vest for Tønder.

Annonce
Annonce