18-årig angreb politibil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 18-årig mand blev lørdag nat anholdt, efter at han havde angrebet en af politiets patruljevogne.

Det skete ved Brønderslev Marked. Det skriver nordjyske.dk

Manden gik til angreb på politibilens sidespejl, som han ødelagde.

Han er anbragt i detention, hvor han skal sove sin alkohol-rus ud.

Politibilen er kørt på værksted.

Annonce
Annonce