Brand i halmballe

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag eftermiddag er brandvæsnet ankommet til en brand på en mark, da der er gået ild i en halmballe.

Et mindre hold brandfolk er ankommet til på Christianshedevej i Christianshede mellem Pårup og Them, hvor man har fået slukket branden.

Der har ikke været spredning på stedet og kort efter er mandskabet kørt tilbage til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce