Smeltet: Bil gået op i flammer ved mekaniker

Bil efter slukningsarbejdet var overstået
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er torsdag aften gået op i flammer.

Branden opstod i bilen imens at den sod placeret på et autoværksted på Fuglebæks Alle i Kalundborg.

Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet, men bilen stod ikke til at redde, da flammerne havde overtændt køretøjet.

Hvordan branden er opstået, vides endnu ikke, men et brandeftersyn på køretøjet skal fastlægge årsagen.

Annonce
Annonce