Brandvæsnet slukker naturbrand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der var gået ild i et grønt område. Brandvæsnet rykkede ud.

I dag måtte brandvæsnet i Århus rykke ud til en melding om brand i Bispehaven.

Trods bekymringen for potentielle skader blev flammerne slukket hurtigt af de grundige brandmænd.

Heldigvis var der ingen personskader, og branden forårsagede kun minimale materielle skader.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Branden blev hurtigt slukket, da ilden begrænsede til en smule affald.

Annonce
Annonce