Redningsmandskabet haster til byggeplads: Alt spærret af

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag er brandvæsnet, politiet, ambulancereddere og lægebil blevet kaldt ud en byggeplads, hvor der er blevet spærret helt af.

Byggepladsen ligger på Ruggårdsvej i Odense og der er mange udrykningskøretøjer på vejen og de ved de omkringliggende bygninger.

“Beboerne må hverken komme ind eller ud”, fortæller en person, der bor i en af bygningerne.

(Artiklen fortsætter under billedet)

Fyns Politi skriver på X, at man er blevet kaldt ud til en melding om højderedning på byggepladsen, og der ikke er nogen fare for beboere i området.

Billeder fra stedet viser, at betjentene og redningsmandskabet er oppe i en af kranerne, men der er ikke kommet tilbagemelding om den pågældende persons tilstand.

Annonce
Annonce