Flere uheld på motorvej – biler holder på kørebanen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er brandvæsnet rykket ud til Køge Bugt Motorvejen, hvor der er sket flere uheld. Det ene er sket mellem <22> Gl. Køge Landevej og Avedøre og 300 mener i vestgående retning er der sket et mere.

Det skriver Hovedstadens Beredskab på X.

Køretøjerne står på vejbanen og derfor er det venstre spor blevet spærret.

Uheldsstederne er endnu ikke sikret og derfor opfordres bilisterne til at køre forsigtigt forbi de havarede køretøjer og udrykningskøretøjerne.

Annonce
Annonce