Bil brudt i brand i Smørum

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er brandvæsnet rykket ud til Østerhøjvej i Smørum, hvor en bil er brudt i brand.

Flere brandkøretøjer ankom til stedet, hvor branden netop er blevet slukket.

LIGE NU LÆSER ANDRE: LANG KØ PÅ MOTORVEJ EFTER UHELD

Det er endnu uvist, hvordan branden er startet i motorrummet, men der har ikke været tale om alvorlig personskade i forbindelse med hændelsen.

Annonce
Annonce
Annonce