Melding om brand i bus i Roskilde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er tirsdag eftermiddag til stede på Roskilde station, hvor der er indløbet en melding om en mulig brand i en bus.
Brandvæsenet fik undersøgt bussen som ikke virkede til at være i aktiv brand.

Annonce
Annonce