Mand stukket ned i Albertslund

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politiet er tirsdag eftermiddag talstærkt til stede ved Banehegnet og Albertslund station.

Thomas Christensen som er vagtchef ved Københavns Vestegns politi, fortæller Presse-fotos.dk at en mand under et slagsmål er blevet stukket i benet med en kniv.

Vagtchefen fortæller yderligere at manden er kørt til behandling på hospitalet, men meldes uden for livsfare.
Ingen er anholdt i sagen endnu.

Annonce
Annonce
Annonce