Færdselsuheld: To bilister stødt sammen i vejkryds!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler er stødt sammen i vejkrydset Vinderslevholmvej/Kjellerupvej nær Kjellerup.

Vagtchefen ved Midt- og Vestjyllands Politi siger til Midtjyllands Avis (kræver login), at uheldet skyldtes en vigepligtsforseelse.

Begge parter i uheldet er kørt til tjek på sygehuset.

Annonce
Annonce