Færdselsuheld på motorvej: Det giver massiv kø!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er søndag eftermiddag sket et færdselsuheld på Vestmotorvejen mellem Slagelse Ø og Sorø, som giver kraftig kø.

Meldingen lyder, at uheldsstedet ikke er sikret, og derfor bliver bilerne i østgående retning holdt tilbage.

“Der var tale om et harmonikasammenstød med tre biler involveret. En af bilisterne er kørt på sygehuset, men det skulle ikke være alvorligt. Der er åbnet for trafikken igen,” siger vagtchef hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Lars Denholt, til presse-fotos.dk

Annonce
Annonce
Annonce