Cyklist ramt af lastbil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag formiddag er der ambulancereddere og politiet hastet til Åby Ringvej i Århus, hvor der er sket et færdselsuheld.

En lastbil har ramt en cyklist, og derfor er vejen blevet spærret delvist. Cyklisten er blevet tilset i ambulancen og er ikke kommet alvorligt til skade, oplyser Østjyllands Politi til presse-fotos.dk

LIGE NU LÆSER ANDRE: ALVORLIG FÆRDSELSULYKKE I BRØNDBY | SCOOTER PÅKØRT

“Vi er i gang med at arbejde derude endnu, og det vil tage noget tid, før vi er helt færdige”, siger vagthavende hos Østjyllands Politi.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce