Fører anholdt og tre på sygehuset | voldsom ulykke på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag morgen er der sket et voldsomt uheld på Helsingør motorvejen ved Lyngby-Taarbæk.
En bil har med høj fart påkørt en anden bil.

En personbil med meget høj fart påkører en anden personbil bagfra, fortæller vagtchef Kaspar Bengtsson fra Nordsjællands politi til BT.

Den påkørende bil kommer med så høj fart at den ved uheldet ryger om på taget.
Føreren af bilen blev anholdt på stedet og tre andre blev kørt til behandling på sygehuset.

Der vil på stedet være forlænget rejsetid, da politiet lige nu søger med hunde på stedet for ar klarlægge ulykkens forløb.

Annonce
Annonce