Brandvæsnet til stede i Højbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet var natten til torsdag til stede på Nygårdsvej i Højbjerg, Hvor der var meldingen om en aktiveret brandalarm.
Redningsmandskabet var også i gang på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce