Spædbarn kørt på hospitalet efter voldsomt færdselsuheld i Indre By

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tidligt fredag aften er der sket et voldsomt færdselsuheld i Indre By. Et spædbarn er som følge af uheldet blevet kørt på hospitalet

En mor er med sit spædbarn i bilen været impliceret i et solouheld ved krydset mellem Suhmsgade og Landemærket i København K.

Det oplyser vagtchef ved Københavns Politi Jesper Frandsen til Presse-fotos.dk.

“Føreren har mistet herredømmet over sit køretøj og har påkørt to parkerede biler. Et spædbarn har været til stede i den kørende bil og er blevet kørt på hospitalet,” fortæller vagtchefen.

Moren er kørt med sit barn i ambulancen, men der skulle ifølge vagtchefen ikke være tale om alvorlige skader.

“Umiddelbart er det bare et rutinetjek,” lyder det.

SE OGSÅ: FLYSTYRT PÅ MOTORVEJ

Anmeldelsen om uheldet indløb klokken 18.15.

Flere brandbiler fra Hovedstadens Beredskab, en ambulance og en akutlægebil rykkede sammen med Københavns Politi efter anmeldelsen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce