Mindre forurening i Højbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil har natten til mandag smidt en mængde olie på Axel Gruhns Vej i Højbjerg ved Aarhus, som har gjort at brandvæsenet er blev tilkaldt for at hjælpe med oprydningen af olien.
Årsagen til hvorfor lastbilen har tabt olien er ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce