Bil gået op i flammer i Aarhus N

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er natten til mandag gået op i flammer på Graham Bella Vej i Aarhus N.

Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet, men allerede ved ankomst stod bilen opslugt af flammer og brandvæsenet kunne ikke redde køretøjet.

Annonce
Annonce