Voldsomt solouheld ved Esbjerg – bil kørt ind i træ

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsen, politi og ambulance er sent fredag ved midnatstid til stede på Sadderupvej ved Esbjerg hvor det er sket et vildsomt solouheld.
En bil er kørt ind i et træ og blev ved redningsmandskabet ankomst hurtigt fragtet på hospitalet med udrykning.

Hvordan ulykken kunne ske, vides ikke, men bilen er kørt af vejen og frontalt ind i træet.
Vejen var spærret under redningsarbejdet.

Annonce
Annonce