Kø på motorvej grundet uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag er en større kø dannet på motorvej E 45 ved Kolding i nordgående retning, grundet et uheld.
Køen er begyndt at lette en smule, men man skal stadig væbne sig med tålmodighed på strækningen.

Annonce
Annonce
Annonce