Person død efter påkørsel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er en person blevet påkørt af et tog ved Nørreport Station. Nu er personen afgået ved døden, oplyser politiet.

Påkørslen skete omkring klokken 10, hvorefter politi og redningsmandskab afspærrede stationen.

Tog trafikken blev også indstillet, men DSB oplyser, at der igen standser tog på stationen.

LÆS OGSÅ:

Annonce
Annonce