Færdselsuheld på motorvej: Forlænget rejsetid

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lige nu forlænget rejsetid på Østjyske Motorvej efter et færdselsuheld

Fredag eftermiddag omkring klokken 14.30 er der sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej mellem Hedensted <58> og rasteplads Nørremark i nordgående retning.

Som resultat af uheldet er der skabt kø.

Vejdirektoratet oplyser, at der ved 15-tiden er en forlænget rejsetid for bilister på strækningen på omkring 15 minutter.

Normal trafik forventes igen i løbet af eftermiddagen.

SE OGSÅ: KVINDE I LYSERØDT TØJ MED ROLLATOR OVERFALDER 24-ÅRIG

Annonce
Annonce
Annonce