Mindre oliespild nær Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der skete fredag eftermiddag et mindre oliespild i Korskro nær Esbjerg.

Sydvestjysk Brandvæsen kom hurtigt til stedet og fik fejet op og lagt kattegrus, så det igen blev forsvarligt at køre i området.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce