To kilometer langt oliespild nær Aarhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er torsdag formiddag sket et oliespild i Tilst nordvest for Aarhus, hvor en lastbil har tabt dieselolie over en strækning på to kilometer.

Ifølge presse-fotos.dk’s udsendte holder lastbilen i skrivende stund ind på Tilst Parkvej,

Østjyllands Brandvæsen melder på Twitter, at situationen er under kontrol.

Annonce
Annonce
Annonce