Uheld på motorvejen: Tre biler spærrer venstre spor

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er onsdag eftermiddag sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej, hvor tre biler spærrer venstre spor.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E45 Østjyske Motorvej, fra Aarhus mod Vejle mellem Ejer Bavnehøj <54> og Horsens V <56>. Kødannelse, forlænget rejsetid på op til 15 minutter. Skyldes uheld ved <56a> Horsens V.
Normal trafik forventes i løbet af eftermiddagen.”

P4 Trafik skriver på Twitter:

“Uheld på E45 sydgående ved 56a Horsens Vest. Tre biler spærrer venstre spor og redning er på vej til stedet. Voksende kø fra Horsens Nord.”

Annonce
Annonce
Annonce