Bænk gået op i flammer i Herning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Herning brandvæsen samt politiet blev sent mandag aften kaldt ud til en brand i en bænk på Markedspladsen på Møllegade i Herning. 

Ved ankomst stod bænken i voldsomme flammer og brandvæsenet kunne efter et kort slukningsarbejde returnere til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce