Scooter påkørt i Silkeborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tidligt mandag aften blevet påkørt en scooter tæt ved McDonald’s på Borgergade i Silkeborg.

Både politi og ambulance har været på stedet, men de er også kørt derfra igen – uden udrykning.

Det tyder på, at der ikke er sket alvorlig personskade.

Annonce
Annonce