Brandvæsnet på udrykning til netto

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sent torsdag aften er brandvæsnet ankommet til Netto på Brombærvej i Århus-bydelen Harlev. Her er der gået en brandalarm, som brandvæsnet har fået undersøgt.

Efter kort tid, er mandskabet returneret til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce