Brand i fyrrum sender brandvæsnet til Broby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag morgen er der udbrudt brand i et fyrrum på Bjerget i Broby på Fyn. Brandvæsnet er ankommet med flere køretøjer og politiet har også været med på opgaven.

Der er styr på situationen, selvom den indledende melding lød på, at der var flammer under taget. Der er ingen, der er kommet til skade i forbindelse med hændelsen.

Annonce
Annonce