Brandalarm aktiveret på sygehus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

4 brandbiler og 2 indsatsledere fra brandvæsenet blev sent torsdag aften kaldt ud til en automatisk brandalarm på Gødstrup sygehus.

Efter en grundig gennemgang på stedet kunne brandvæsenet returnere igen.

Annonce
Annonce
Annonce