Kaldt ud til ulykke som ikke var der

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet, politi og ambulance blev natten til søndag kaldt ud til en ulykke på Slagelsegade i Herning.

Mandskabet var hurtige fremme på stedet, men der var ingen ulykke at se i området.

En politibil kørte fra stedet, imens at redderne og brandfolkene ventede i bilerne.
Kort efter returnerede de til stationerne igen.

Annonce
Annonce
Annonce