Melding om brand i lejlighed i Hirtshals

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften kl. 23.18 fik Nordjyllands Beredskab station Hirtshals en melding om ild i lejlighed.

En brandmand fortæller , at det var olie i en ovn der havde givet lidt røg udvikling på stedet.
Efter kort tid kunne både brandvæsen og politi kører fra stedet.

Annonce
Annonce
Annonce