Vindue sikret efter nedstyrtningsfare

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er fredag aften til stede ved Grådybet i Esbjerg hvor de er i gang med at sikre et vindue, som var i fare for nedstyrtning.
Kort efter ankomst skar brandvæsenet vinduet ud af rammen, og fik afdækket vinduespartiet.

Annonce
Annonce