Bil udbrændt ved haveforening i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet var natten til torsdag til stede på Rosenbakken Kolonihave forening i Odense SV, hvor en bil stod i flammer.
Brandvæsnet var hurtigt fremme på stedet hvor de fik slukket bilen, så branden ikke bredte sig til de nær stående køretøjer.

Brandens opståen er ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce