Brand på mark nær Silkeborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der udbrød lørdag aften brand på en mark på Borupsholmvej nær Silkeborg.

Der var masser af flammer og røg, men Midt- og Vestjylland Politi oplyser til presse-fotos.dk, at brandvæsenet har klaret slukningsarbejdet, og at politiets tilstedeværelse ikke har været nødvendig.

Der er ingen meldinger om personskade i forbindelse med branden.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce