Bil i brand på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er lørdag aften brudt i brand på Østjyske Motorvej.

Branden er opstået omkring Gedved, som ligger nord for Horsens.

Der er ingen meldinger om personskade.

Annonce
Annonce