Syv timer efter: Bigballer brænder stadig

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag morgen rykkede brandvæsnet ud til en brand på en går på Hvilestedvej i Smidstrup. Ved ankomsten kunne beredskabet se, at flammerne kom fra de mange bigballer, der lå på grunden.

Syv timer efter udrykningen, er brandvæsnet stadig til stede på gården, hvor der fortsat er flammer i den store bunke.

LIGE NU LÆSER ANDRE: 56-ÅRIG I KRITISK TILSTAND EFTER ARBEJDSULYKKE: RAMT I HOVEDET AF JERNRØR

Brandvæsnet har dog styr på situationen, og der bliver foretaget en kontrolleret nedbrænding af de mange bigballer.

Annonce
Annonce
Annonce