Svømmehal spærret af: Større politiaktion i gang

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag morgen er politiet rykket ud til Kolding med flere patruljebiler og betjente. Her er Slotssøbadet blevet spærret af, og betjentene er i gang med at undersøge stedet.

Det er endnu uvist, hvad aktionen går ud på, men presse-fotos.dk arbejder på at få en kommentar fra Sydøstjyllands Politi.

Læs opdateringen her

VOLDSOMT RØVERI I SVØMMEHAL: PERSONALE BAGBUNDET OG TÆSKET

Annonce
Annonce