Mand streamede film og kørte bil samtidig: Var nær kørt ind i politiet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mand var nær kørt ind i en af politiets patruljevogne, da han streamede film på sin mobiltelefon, mens han kørte film.

Det skete på Sønderjyske Motorvej mellem Aabenraa og Rødekro.

“Det har gjort ham så uopmærksom på trafikken omkring sig, at han på et tidspunkt er ved at køre ind i patruljevognen, da han trækker ud foran den,” siger politikommissær Anders Junker, Syd- og Sønderjyllands Politi, til jv.dk

Manden kan nu se frem til en klækkelig bøde og muligvis også betinget frakendelse af kørekortet.

Annonce
Annonce