Kongens Nytorv: Brandvæsenet til stede ved færdselsuheldet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tidligt lørdag eftermiddag er der sket et mindre færdselsuheld på Kongens Nytorv i København.

Her er en personbil kørt op bag i en taxa.

I forbindelse med uheldet er Hovedstadens Beredskab til stede.

Der er ikke meldinger om, at der skulle være sket alvorlig personskade.

SE OGSÅ: HERLEV KEBAB OG PIZZA UDDELER GRATIS MAD TIL HJEMLØSE FREM TIL 24. DECEMBER

Annonce
Annonce