Person påkørt af varebil i Ballerup – redning fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag morgen er der sket en personpåkørsel i krydset Malmparken/Ballerup Byvej i Ballerup.
Politiet skriver på Twitter at Ballerup Byvej østgående er spærret og der er kun en vognbane ved Malmparken (nordgående) som er åben. Tidshorisont ukendt.

De involveredes tilstande er ukendt.

(Opdatering kl. 08.29: Københavns Vestegns Politi skriver på Twitter: Ifb. med færdselsuheldet på Ballerup Byvej/Malmparken er der nu åbent og farbart i alle retninger #politi.dk”

Annonce
Annonce
Annonce