Silkeborg IF er ude af Europa League 

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Silkeborg IF spillede torsdag aften kamp mod HJK Helsinki i Silkeborg.

Kampen endte 1-1 og det betød af Silkeborg IF måtte vinke farvel til deres plads i Europa League.

Silkeborg var ellers klar hele vejen igennem kampen, men holdet havde mange problemer med afleveringer og det gjorde at de missede flere chancer.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce