Kø flere steder på Fynske Motorvej: Det bliver værre og værre

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der meldes torsdag eftermiddag om massiv kø flere steder på Fynske Motorvej.

Ved Blommenslyst meldes der om en tre kilometer lang kø – og den bliver kun værre og værre.

Længere vestpå – mellem Ejby og Aarup – meldes også om kø. Her er en lastbil kørt i nødsporet.

Fyens.dk skriver, at det er lastbilen, der er havareret, som er skyld i den forlængede rejsetid.

Der meldes om op til 25 minutter længere rejsetid i østgående retning.

Annonce
Annonce