Over 30 brandfolk, 10 brandbiler samt beredskabsstyrelsen indsat ifm. kæmpe brand ved Aarhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Over 30 brandfolk, 10 brandbiler samt beredskabsstyrelsen er mandag aften indsat i forbindelse med en kæmpe brand på

Citat: “Til B.T. forklarer Brian Arendtsen, der operationschef ved Østjyllands Politi, at man fortsat er massivt til stede.

»Det er en meget stor mængde træaffald, som står og brænder.«

»Der er dog ikke risiko for spredning. Nu arbejder vi igennem bunken af træ ved hjælp af en rendegraver og slukningskøretøjer.«

Annonce
Annonce
Annonce