Melding om bygningsbrand i Sønderborg – brandvæsnet fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til torsdag var brandvæsnet fremme på Engelshøjgade i Sønderborg, hvor der var indløbet en melding om brand i en ejendom.

Politi og redning var på stedet og brandvæsnet gik straks igang med et mindre slukningsarbejde på stedet.

Brandens omfang er ukendt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce