Melding om brand på døgninstitution i Struer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet modtog tirsdag aften melding om brand på døgninstitutionen Nordstjernen i Struer.

Brandvæsnet rykkede derfor hurtigt ud til adressen, hvor de undersøgte, hvorvidt der reelt var brand på institutionen.

Annonce
Annonce