Bil kørt i grøften i Børkop

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilist er sent fredag kørt galt på Egeskovvej i Børkop, hvorefter bilen er endt i grøften ved siden af vejen.

Politi og brandvæsen er derfor til stede på adressen.

Det er endnu uvist, hvorvidt der er er sket nogen personskade.

Annonce
Annonce
Annonce