Gyllespild i Ikast

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Herning brandvæsen blev onsdag middag kaldt ud til Hesselbjergvej ved Hi-parken i Ikast.

Brandvæsnet rykkede ud på grund af et gyllespild, der løb ud i en bæk i naturen.

Da de ankom til stedet, påbegyndte de derfor arbejdet for at mindske forureningen.

Annonce
Annonce