Utæt stander spildte 80 liter brændstof

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet blev torsdag aften tilkaldt til en tankstation på Solbjerg Hovedgade i Solbjerg, hvor en utæt stander på tankstationen havde spildt brændstof på jorden.

Det fortæller Østjyllands Brandvæsen til Presse-fotos.dk.

– Vi har været derude, da der er blevet spildt 80 liter brændstof derude, og vi har haft til opgave at samle det op, som ikke er løbet ned, oplyser pressevagten ved Østjyllands Brandvæsen.

Annonce
Annonce
Annonce